Michał MSC 47

 

Michał Gniewko Miesiąc 47



    Chodzę już sobie do przedszkola. Takiego prawdziwego. I jestem już prawdziwym przedszkolakiem. Bardzo lubię tam chodzić. Jest dużo zabaw i dużo różnych postaci nas odwiedza. Widziałem już strażaka i pieska Chase z Psiego Patrolu... No i czasem wychodzimy na spacerki. :) I Pani pokazuje nam różne rzeczy. To jest takie super.
    Bardzo dużo nauczyłem się też w przedszkolu. Już ponoć mówię bardzo dobrze. Znam coraz więcej słówek i coraz więcej umiem wypowiedzieć. :) I na nieszczęście rodziców potrafię też powiedzieć "nie umiem". I często to mówię, choć doskonale potrafię. Rodzice nie wiedzą czemu tak mówię. Ja chyba też nie iem. Ale czasem jak to powiem to rodzice zrobią coś za mnie. Choć ostatnio coraz mniej i coraz rzadziej. :)
    Coraz lepiej też dogaduję się z siostrą. Ciągle na mnie krzyczy że coś robię nie tak, ale ja nie wiem o co jej chodzi. Przecież psocenie jest takie fajne. :) 

A przede mną kolejny miesiąc i przed Wami też... i przed rodzicami. :)

Komentarze

Prześlij komentarz