Michał msc 25 (4)


Michał Gniewko - drugie urodzinki

Doczekałem drugich urodzinek. Ah co to był za rok. Jestem teraz bardziej kumaty niż kiedykolwiek. I jaki czyścioszek jestem - sam idę się myć, sam wyrzucam śmieci... tzn myje mnie tata, ale sam go tam ciągnę.
Z ciekawszych rzeczy u mnie - poznaje smaki, coraz więcej i więcej. Mleko coraz mniej mi służy. Za to uwielbiam pizze i dużo gadam. Znam już dużo słów: papa, cześć, auto, kto to, tam, hau hau...
A mówiłem Wam, że moja ulubiona bajka to Psi Patrol? Ale chętnie oglądam też inne bajki z moją siostrą. Kocham Swoją siostrę i bardzo lubię się z nią bawić w uciekanie. Znacie to zabawę? Ja jej coś zabieram a potem uciekam. A ona mnie goni.
Umiem też kilka nowych rzeczy - zdjąć buciki, zapiąć kurteczkę, sam wsiadam na wózek i znam drogę do swojego żłobka...
A teraz kolejny roczek przede mną. :)