Michał msc 28 (1)

Michał Gniewko - miesiąc 28

Wiecie, że znalazłem swoją ulubioną przytulankę? To poduszeczka z pieskami, taka hau-hau. Bardzo ją lubię. I śpię z nią i biegam z nią... Macie też swoją ulubioną poduszeczkę?
I nauczyłem się obsługi komputera - wiem gdzie go włączyć i że trzeba ruszać i klikać takim czymś, albo nacisnąć taki długi klawisz aby włączyć bajkę. A teraz moja ulubiona bajka to "niech żyje król Julian". Tam są takie zwierzątka co tańczą. Musicie ją zobaczyć.
Co jeszcze u mnie? Ostatnio nad autkami królują tablety i książeczki. Fajne są. Naciskasz obrazek i słychać jak takie zwierzątko mówi. Fajna zabawa. Ale autka też lubię - mam dwa ulubione - karetę, która jeździ i gra i mruga oraz policję, która tylko gra i mruga, ale jeździć sama nie umie. Muszę jej pomagać. Moje auta to "lilo lilo".
No i rodzice mówią na mnie Rozbójnik, bo lubię rzucać wszystkim czym tylko się da. Tylko nie wiem, czemu tak wszyscy się na mnie denerwują wtedy. Przecież to wspaniała zabawa. Eh, pewnie sami nie próbowali to mi zazdroszczą. Jak będę starszy to im powiem, aby też porzucali, to zobaczą.
Same wspaniałości...