Michał MSC 36

 

Michał Gniewko miesiąc 36


No i doczekałem się.... za miesiąc stuknie mi już 3 lata. A jestem teraz taki fajny. Ogarnąłem już obsługę telefonu, siusiam do nocniczka, umiem sam założyć i ściągnąć buciki (pssst, rodzice tego nie wiedzą. hihi), śpiewam piosenki, sam się kąpię, sam myję ząbki i wszystko robię sam. Taki dzielny jestem.
Tylko z jedzonkiem mam problem. Wiecie, mleczko to jest mleczko i nic tego nie przebije.
A nie wiem czy wiecie, ale w końcu zacząłem całe nocki przesypiać. Tylko musi mi mój księżyc świecić,
Ostatnio też znalazłem bardzo fajne bajki w telefonie. Bardzo lubię je oglądać. I tam są dzieci które tańczą i śpiewają i ja też tańczę z nimi i spiewam z nimi. One są takie fajne.
Ostatnio też bardzo polubiłem oglądanie z tatą meczów mojej siostry. Ona gra w piłkę wiecie? A wtedy ja z tatą idę do sklepu i tata mi kupuje jakieś przekąski i picie. A potem siadamy sobie na trybunach i oglądamy moją siostrę jak gra. Też kiedyś chciałbym być jak ona i sobie grać w piłkę. Bardzo lubię piłki i uczę się z siostrą je łapać i rzucać i idzie mi coraz to lepiej.
Przede mną kolejne dni superaśnego życia. Już sie nie mogę doczekać.....
PAPA

Komentarze