Michał MSC 40 (2)

 

Michał Gniewko miesiąc 40

    Mówię! Dużo mówię. Rodzice twierdzą, że za dużo, ale mówienie jest fajne. Wszyscy mnie rozumieją i to jest fajne, bo mogę powiedzieć co chcę. I dużo słówek już znam i już składam całe zdania. Już wiem dlaczego dorośli mówią. Moja siostra też mówi. I teraz ja również.
    Bardzo lubię się ostatnio też przytulać. Przytulanie jest fajne i bardzo przyjemne. Przytulam się do mamy i do siostry i do taty. Ale na chiwlkę... przytulę się i odchodzę.
    Oprócz tego umiem też śpiewać. I już śpiewałem mamie "100lat" i śpiewałem "Panie Janie" i jeszcze jakieś piosenki co mnie siostra uczyła. Siostra jest w ogóle super. Opiekuje się mną, bawi się ze mną... Lubię swoją siostrę.
    Zrobiłem się też głodomorkiem płaczkowatym. Dużo płaczę i lubię jeść. A najczęściej płaczę jak chcę jeść. A najchętniej jem mleczko. Tak, to najlepsza rzecz na świecie. Kocham mleczko. Waśnie... idę pić mleczko. Do zobaczenia za miesiąc.







Komentarze