Michał MSC 44


 Michał Gniewko Miesiąc 44

Jestem już taki duży... i taki modniś. Nauczyłem się sam ubierać i rozbierać. Teraz mogę sobie wybrać co chcę założyć, a co nie. I to jest ekstra, bo nie muszę pytać rodziców. Tzn, zawsze pytam, czy wyglądam ładnie. Muszę mieć dobry styl, bo rodzice zawsze potwierdzają.
Lubię też bardzo moje przedszkole. Chętnie do niego chodzę. Tam jest dużo dzieci. I mam takiego super kolegę. Zawsze się gryziemy i na siebie plujemy. Paniom się to nie podoba, ale to świetna zabawa. Nie rozumiem, dlaczego dorośli tak nie robią. Jak będę duży to na pewno też się będę w to bawić. :)
Zrobiłem się bardzo ciekawy świata. On jest taki super i taki tajemniczy. Ciągle się pytam "Czemu?", bo chcę wiedzieć. Rodziców chyba to denerwuje, ale ja na prawdę nie wiem.
- Czemu trzeba się ubrać?
- Czemu trzeba się umyć?
- Czemu trzeba zęby myć?
- Czemu trzeba zęby płukać?
- Czemu trzeba wejść do wanny?
- Czemu trzeba być przypiętym w aucie?
Itd itd.



Komentarze